Elektronikusan követett blog.

mitmikor

mitmikor

Ikerlángok kozmikus tánca (Az ikerlángok.hu, Rita és Tamás engedélyével)

2019. március 25. - senkinemsem

Az Ikerlángok (.hu) oldal két nagyszerű ember, Rita és Tamás személyes tanúságtevő oldala. Azt hiszem, nem találkoztam még ennyire hiteles és szeretnivaló párossal, akik arra tették fel a szabadidejüket (ami oly kevés van), hogy tévelygő ikerlángoknak nyújtanak segítséget, személyes példát. Nagyon jó olvasni őket, mert elsősorban hitelesek, valamint talán éppen ebből fakadóan reményt adnak bármelyikünknek. Valahogy őket olvasva, velük beszélve ún. "aha" élménye van az embernek. Ráismer arra, hogy mit is keres, a szíve mélyéről érzi, hogy igen, ez az, semmi színezés, semmi póz, ez az, amit én is szeretnék és megvalósíthatónak tartok. Ez az írásuk tipikus példa erre. Ikerlángok.hu

 

 

"A tánc belülről fakadó öröm. A lélek cselekvő önkifejezése, amikor a Tér ritmusára elindul a teremtés.
Aktív kiáradás, és passzív befogadás is egyszerre.
A kozmikus tánc energetikai síkon mutatja meg a lélekszintű összekapcsolódást, a szív-térből való közös teremtés minőségét.

A keringő könnyed, de tudatos lépések összessége. A talajon sikló lábak forgása. A legharmonikusabb páros tánc, a táncok királynőjének is nevezik. Lassú és egyenletesen lendülő, térben haladó fordulómozgásokban nyilvánul meg, melyek törésmentesen uralják a táncparkettet.
A páros táncot mindig ketten alkotják, két teremtő energia által megnyilvánuló mozgás. Cselekvés.

A férfi vezet, a nő követi. A férfi tartja a Teret, amelyben a Nő kiteljesedik a tánc által.

"Én vezetek, Te követsz, de nem vagy alárendelve az akaratomnak.
Az, hogy merre haladunk, közös döntés. Vakon megyek Veled, mert bízom Benned. Akkor is bízom Benned, ha olykor elhibázod a lépést.
Egymás nélkül hibázni sem tudunk, hiszen együtt táncolunk.
Tisztában vagyok Vele, hogy a legjobb tudásod és legtisztább szándékod szerint próbálsz haladni. Ezért megbocsátok, amikor megbotlasz, és segítek, hogy visszatalálj a közös ritmusunkhoz.

Így folyamatos egyensúlyban maradunk egy képzeletbeli középpont körül, és egymás szemében látjuk visszatükröződni a Világot. A Világot, melyet felfogni sincs időnk, olyan gyorsan és szédítően haladunk.

De mindkettőnknek végig egyenes a dereka, erő van bennünk.
Nem törünk meg és nem hajlunk rá egymásra. Nem válik gyengévé soha egyikünk sem.
Nem tapad a másikra egyikünk sem. Tartás van bennünk, bármerre is haladunk.
Célirányosak maradunk.

Tudjuk, hogy együtt kell mozdulnunk. Egy irányba nézünk. Egy ritmusra lép a lábunk, egy ritmusra dobban a szívünk. Egyek vagyunk.
Ez szüli a harmóniát, miközben áttáncoljuk az Univerzumot.

És mégis, mindkettőnknek megvan a saját tengelye. Soha nem megyünk egy bizonyos határon túl.
Én én vagyok és Te te vagy a táncban. Ez szüli a MI egyesülésélményét.
Te vezetsz, én követlek, én lépek, Te lépsz velem.
És együtt fordulunk. Ketten vagyunk, a mi világunkban, ahol Én Te vagyok, Te pedig Én. Ahol csak mi ketten létezünk.
Ugyanakkor külön mozdulunk, a saját tengelyünkön belül maradva. Egyszerre.
Így vagyunk külön-külön erősek, és egymásban végtelenek."

Forrás: Ikerlángok.hu

Az eredeti cikket ITT olvashatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mitmikor.blog.hu/api/trackback/id/tr8214716015
süti beállítások módosítása